Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

Αξιολόγηση Αναλυτικών Προγραμμάτων


ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ


          Όταν οι εκπαιδευτικοί, αλλά και όσοι εμπλέκονται στην Εκπαίδευση, μιλάνε για Αναλυτικό Πρόγραμμα, εννοούν ένα εργαλείο το οποίο χρησιμοποιούν στην καθημερινή πράξη, ένα μπούσουλα που τους λέει τι πρέπει να κάνουν και πότε.
          Ένας ορισμός του Αναλυτικού Προγράμματος οποιασδήποτε μορφής είναι ο εξής: ΑΠ είναι το αποτέλεσμα και το προϊόν διαδικασιών σχεδιασμού και [1]σύνταξης ενός γενικού πλαισίου μακροπρόθεσμης οργάνωσης της διδασκαλίας που γίνεται σε διάφορα επίπεδα και με διαφορετικό κατά περίπτωση βαθμό εγκυρότητας και νομιμότητας (οι σκοποί και οι στόχοι είναι επαρκώς αιτιολογημένοι και προκύπτουν από τις ανάγκες της κοινωνίας ή τις ανάγκες των μαθητών). Στην έννοια του Αναλυτικού Προγράμματος ανοίγονται όλες οι δραστηριότητες και οι διαδικασίες, οι οποίες εκβάλλουν στον μακροπρόθεσμο προγραμματισμό της διδασκαλίας.  

Παροιμίες και Άλλες Ονομασίες για τους Μήνες.

Παραμύθι για τις Μέρες της Βδομάδας και τα Χρώματα

Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

Τιμή στο Μεγάλο Δάσκαλο Χρίστο Τσολάκη

Η γνώση, η αγάπη και η καλλιέργεια-παιδεία είναι τα κριτήρια που ξεχωρίζουν τον καλό δάσκαλο!
Μόνο με την καρδιά οδηγείται η καρδιά!!!
Αυτός που αγαπάει δεν κάμπτεται, δεν κουράζεται, τρέφεται με το πνεύμα της θυσίας....
Η αγάπη ...θα τη βάλουμε στα σχολεία;;;;;;; 
Η μεγάλη  μεταρρύθμιση γίνεται , όταν το σχολειό γίνει μια ευτυχισμένη οικογένεια... χρειάζεται πνοή...

Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

ΠΑΣΚ: Σχετικά με τις δηλώσεις του Υπουργού Παιδείας για την αύξηση του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης



                                                                                                                                               
 Αθήνα, 22 Ιουλίου 2012

Σχετικά με τις δηλώσεις του Υπουργού Παιδείας για την αύξηση του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης

            Με αφορμή τις δηλώσεις του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού κ. Κωνσταντίνου Αρβανιτόπουλου  , στις 22-7-2012, αλλά και δημοσιεύματα του τύπου  σχετικά με την αύξηση του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών η Πανελλήνια Ανεξάρτητη Συνδικαλιστική Κίνηση επισημαίνει τα εξής :
1.       Το σημερινό διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης 24-21 ώρες , ανάλογα με τα χρόνια υπηρεσίας, καθιερώθηκε με το Ν. 2518/97 ,ύστερα από πολυήμερη απεργιακή κινητοποίηση των εκπαιδευτικών της Π.Ε. και αντικατέστησε τη σχετική διάταξη του Ν. 1566/85 που προέβλεπε διδακτικό ωράριο για τους εκπαιδευτικούς της Π.Ε. 25-30 ώρες εβδομαδιαίως. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην εισηγητική έκθεση του Ν.2518/97 "στόχος της μείωσης είναι η αναβάθμιση της ποιότητας του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου".

Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

ΕΤΣΙ ΒΛΕΠΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

ΕΤΣΙ ΒΛΕΠΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
Μια άκρως ενδιαφέρουσα επιστημονική 
σειρά των Μ. Δανέζη και Στρ. Θεοδοσίου 
στην ΕΤ3 

Πώς η σύγχρονη Φυσική  μπορεί να βοηθήσει στη συγκρότηση ενός νέου πολιτισμικού ρεύματος, που θα βασίζεται στις ανθρώπινες αξίες.
Ο καταρρέων Δυτικός πολιτισμός έχει ως βασική αξία και στόχο την ΥΛΗ.
Σήμερα όμως αποδεικνύεται πως η αισθητή πραγματικότητα είναι μια ψευτικη εικόνα που δημιουργεί η ανθρώπινη φυσιολογία μέσω εγκεφαλικών διαδικασιών....
Στον ΕΞΩ κόσμο δεν υπάρχει η έννοια της Διαίρεσης, του Εγώ και του Έχω...(αποτελούν πλαστές εικόνες των ανθρώπινων αισθήσεων)
Τα πάντα είναι ΕΝΙΑΙΑ...
Ο άνθρωπος ως ύλη αποτελεί και αυτός συστατικό της ενιαίας, αδιατάρακτης συμπαντικής πραγματικότητας.
Κάθε κακή δραση πάνω σε κάποιον άλλον άνθρωπο ή στη φύση έχει επίδραση στο σύνολο της δημιουργίας, άρα και στον ίδιο.
Η ΑΓΑΠΗ, η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ, η ΙΣΟΤΗΤΑ και η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 
δεν είναι πράξεις παραχώρησης προς τους άλλους ανθρώπους, 
είναι μια επιβεβλημένη κοσμική ιδιότητα, μια πράξη αυτοσυντήρησης
που διασφαλίζει την αδιατάρακτη και ευτυχή ύπαρξη μας μέσα στη συμπαντική ενότητα!!!!!!!!!

Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ 81η ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ Δ.Ο.Ε

Αθήνα 4/7/2012

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ 81η ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ Δ.Ο.Ε.

Στην πιο κρίσιμη περίοδο για τους εργαζόμενους η 81η Γ.Σ. της Δ.Ο.Ε. δεν μπόρεσε, με ευθύνες συγκεκριμένων παρατάξεων, να πάρει καμιά απολύτως απόφαση, η οποία ενώνοντας όλους τους εκπαιδευτικούς θα χαράξει την απάντηση στη βαρβαρότητα που καταστρέφει τις ζωές μας. Οι προθέσεις των Κινήσεων - Παρεμβάσεων - Συσπειρώσεων φάνηκαν από το ξεκίνημα των διαδικασιών. Μην αντέχοντας για δεύτερη συνεχόμενη φορά η ψήφιση διεκδικητικού πλαισίου να τους «δεσμεύσει» και να μην μπορούν να αποκτήσουν την υιοθέτηση των ακραίων αντιευρωπαϊκών τους αντιλήψεων για έξοδο από την Ευρωπαϊκή Ένωση και τη ζώνη του ευρώ, με μια σειρά από διαδικαστικά τερτίπια δυναμίτισαν την ομαλότητα της Γενικής Συνέλευσης.

Σάββατο 9 Ιουνίου 2012

Περιβαλλοντικά Παιχνίδια στο ΚΠΕ Καστοριάς

 
Περιβαλλοντικά Παιχνίδια στο ΚΠΕ Καστοριάς

Μια ωραία εκδήλωση έγινε σήμερα στο ΚΠΕ Καστοριάς με την εθελοντική συμμετοχή νηπιαγωγών του νομού μας. Για μια ακόμα φορά οι νηπιαγωγοί δείχνοντας την ευαισθησία τους και την αγάπη τους στο περιβάλλον , ετοίμασαν με μεράκι, φαντασία και μπόλικη δημιουργικότητα περιβαλλοντικά παιχνίδια για τους μικρούς επισκέπτες του ΚΠΕ.

Πολύτιμες και ανεκτίμητες θεωρούνται στο χώρο το δικό μας οι δράσεις του ΚΠΕ Καστοριάς

Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

Τα αρχοντικά της Καστοριάς:Ένα παράδειγμα διδασκαλίας της Τοπικής Ιστορίας στο Νηπιαγωγείο


Η αναπτυξή του Project έγινε στο 7ο Νηπιαγωγείο Καστοριάς σε συνεργασία με τη φίλη και συνάδερφο Όλγα Αντωνίου και είναι κομμάτι της πτυχιακής εργασίας μου στο Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαιδευσης Δυτ. Μακεδονίας Επιβλέπων Καθηγητής ήταν ο κ. Ανδρ. Ανδρέου

Ιστορία Καστοριάς- Αρχοντικά

Ένα παράδειγμα project: Τα Αρχοντικά του 17ου αιώνα της Καστοριάς.

το εισαγωγικό μέρος της πτυχιακής μου σχετικά με την τοπική ιστορία και την Καστοριά